Outsourcing IT

W związku z coraz większymi wymaganiami stawianymi przez rynek i klientów wiele firm koncentruje się na własnych działaniach podstawowych. Coraz częściej wszelkie prace niezwiązane z głównymi obszarami działalności przekazywane są obsłudze zewnętrznej. Jedną z takich działalności jest bez wątpienia obsługa informatyczna - outsourcing IT. Rachunek ekonomiczny wskazuje na atrakcyjność takiego rozwiązania. Wiąże się to z ciągłym rozwojem oprogramowania i sprzętu komputerowego oraz potrzebą systematycznego szkolenia personelu. Decydując się na podejście związane z outsorcingiem - czyli powierzenia pod opiekę obsługę informatyczną firmie zewnętrznej - przedsiębiorca nie musi troszczyć się o zmiany na rynku IT.

Outsourcing IT wspiera dynamiczny rozwój Państwa firmy. Jest to obecnie jedno z najlepszych rozwiązań, które zapewni Państwu systematyczną ciągłość pracy, skuteczną i bardzo szybką reakcję na Państwa zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz infrastruktury informatycznej. Zapewnimy kompetentne doradztwo w obszarze informatycznym oraz rozwój informatyczny pod kątem Państwa potrzeb. Nasze rozwiązania pozwolą Państwu na redukcję kosztów i problemów wynikających z utrzymywaniem własnego działu IT. 

Nasza firma zapewni Państwu pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami oraz zarządzanie siecią komputerową. 

Usługi związane z obsługą informatyczną świadczymy na terenie Warszawy oraz całego województwa mazowieckiego.

Helpdesk

Helpdesk jest pierwszą linią wsparcia i pomocy podczas codziennej pracy dla użytkowników systemu informatycznego w tym opieki nad sprzętem komputerowym, oprogramowaniem jak również urządzeniami peryferyjnymi.

Zakres usług

  • zdalny dostęp oraz dojazd 
  • serwis stacji roboczych 
  • serwis oprogramowania
  • instalacje, aktualizacje, przywracanie systemów operacyjnych i oprogramowania
  • instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych
  • konfiguracja sieci LAN, WAN
  • konfiguracja klientów poczty e-mail
  • zabezpieczenie antywirusowe i ochrona danych (backup)
  • audyt sprzętu i oprogramowania
  • doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania
 

Gwarantujemy

                       
                       możliwie najkrótsze czasy reakcji i rozwiązania problemu (SLA) 
                       realizację zgłoszeń poprzez zdalny dostęp i dojazd w zależności od potrzeb
                       dostępność usług 365/24/7
                       rejestr zgłoszeń

 

 

 

Administracja

W ramach administracji naszym głównym celem jest zapewnienie Klientom stabilności i ciągłości pracy systemów informatycznych dzięki odpowiedniemu utrzymaniu i zarządzaniu infrastrukturą informatyczną            
  • administracja systemami operacyjnymi Microsoft Windows
  • administracja oraz zdalne utrzymanie serwerów
  • nadzór nad wydajnością serwerów i urządzeń sieciowych
  • monitoring działania serwerów, aplikacji, usług
  • projektowanie, wdrażanie i utrzymanie sieci LAN/WAN
  • wybór, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych
  • planowanie rozbudowy i modernizacji sieci
  • diagnozowanie awarii sieci

 

 

 

Bezpieczeństwo IT                                                       

Ochrona danych oraz bezpieczeństwo systemów informatycznych Klientów jest dla nas priorytetem.  

Zapewniamy

  • ochronę antywirusową
  • ochronę i backup danych
  • zabezpieczenie serwerów
  • zabezpieczenie transmisji WiFi
  • instalację zabezpieczeń sprzętowych
  • pomoc przy opracowaniu i wdrożeniu polityki bezpieczeństwa
  • pomoc w organizacji ochrony danych osobowych zgodnie z wytycznymi GIODO
  • procedury bezpieczeństwa
  • systemy kontroli dostępu
  • systemy monitoringu wizyjnego

Doradztwo IT        

Naszym Klientom oferujemy


  •    
  •   audyt aktualnego stanu usług i sprzętu informatycznego
      weryfikację kosztów
przedstawienie zaleceń dotyczących budowy, modernizacji i rozwoju IT
 planowanie inwestycji zalecanych po audycie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KORZYŚCI Z OUTSOURCINGU IT 

Redukcja kosztów

  • likwidujemy koszty zatrudnienia
  • optymalizujemy sprzęt, oprogramowanie i związane z nimi koszty zewnętrzne (łącza teleinformatyczne, licencje)
  • stały koszt obsługi na podstawie abonamentu miesięcznego
  • zapewniamy sprzęt zastępczy w ramach umowy

 

 

                                  Bezpieczeństwo oraz ciągłość pracy

           pomożemy wdrożyć politykę bezpieczeństwa
           chronimy dane naszych Klientów tworząc kopie bezpieczeństwa i zabezpieczamy je przed kradzieżą lub zniszczeniem
           pilnujemy legalności oprogramowania
           gwarantujemy możliwie najkrótsze czasy reakcji aby jak najbardziej ograniczyć przestoje pracy w Państwa firmie
           sprawnie rozwiązujemy problemy, dzięki czemu Państwa sprzęt komputerowy jest zawsze gotowy do pracy
 

 

 

 

 

 

 

Uwaga! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka cookies

 

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Użytkownika, przez Instytut Logistyki i Magazynowania z siedzibą w Poznaniu, ul. Estkowskiego 6.

 

I. Definicje

 

Administrator - oznacza Instytut Logistyki i Magazynowania siedzibą działający na podstawie ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2010 r., nr 96, poz. 618, ze zm.), z siedzibą w Poznaniu 61-755, ul. Estkowskiego 6, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu pod nr KRS 0000052866, REGON 000018603, NIP 777-00-20-410, który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.

  1. Cookies - oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.
  2. Cookies Administratora - oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.
  3. Cookies Zewnętrzne - oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.
  4. Serwis - oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działający w domenie www.tuadres.pl
  5. Urządzenie - oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
  6. Użytkownik - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

 

II. Rodzaje wykorzystywanych Cookies

  1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
  2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
    1. Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
    2. Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
  3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.

 

III. Cele w jakich wykorzystywane są Cookies

 

  1. Administrator wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:

 

    1. Konfiguracji serwisu
  • rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
  • rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp...
    1. Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych
  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    1. Analiz i badań oraz audytu oglądalności
  • tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    1. Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu

 

  1. Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
    1. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA].
    2. wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych Facebook.com [administrator cookies: Facebook Inc z siedzibą w USA lub Facebook Ireland z siedzibą w Irlandii]

 

 

IV. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies

 

  1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  3. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.